move if u wanna

svar till dig som undrade om det slet på mitt egna hår att ha extenssions
nej, det har växt som vanligt och samtidigt skyddar det mitt egna hår.. men det är säkert olika vilken hårsort man har, men mitt hår är väldigt tåligt har jag fått höra, så det sliter inte mer än vanligt. bara att fråga om det är något mer! =)

idag har jag varit hemma ifrån skolan, vi hade aktivitetsdag & jag kände för att vara hemma och plugga och koreografera istället. har precis ätit varma mackor med mamma medans vi kollade på idol och nu tänkte jag sätta på nya avsnittet av gossip girl. sedan plugga lite och så sova tidigt tänkte jag.. Imorgon har jag balett, sen produktion, och så har jag prov :O
g'night then


Kommentarer
Postat av: Anonym

var du tvungen att klippa dig innan?:)

2009-09-18 @ 08:44:36
Postat av: Anonym

var du tvungen att klippa dig innan?:)

2009-09-24 @ 21:20:48
Postat av: Anonym

nej inte tvungen, men jag gjorde det:)

2009-09-24 @ 21:22:13
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0