Maybe tomorrow

hola, min onsdag har varit kanon. hur var er? min dag började med kort dag i skolan, hade idrott och jag sprang som en idiot, fett skönt efter.. vi slutade tidigt & jag drog hem och pluggade och fixade inlämningsupg-er, det känns skönt att ha det gjort nu iaf. Sen tog jag mig in till streeten, fett värt faktist i år & det är inte ofta jag tycker det är bra här i örebro, men läraren är ju utbildad i sthlm så.... efter så gick jag med vickan upp på stan , hon skulle äta, och jag fick med mig en ny tröja hem.. sen mötta jag pappa & vi tog oss en pizza, och har precis kommit hem och tänkte bara chilla lite & plugga lite grann innan idol börjar.. Och en sak, när jag åkte hemifrån imorse hade jag fett stökigt, alla kläder låg överallt i mitt rum, och när jag kommer hem så är allt inplockat & bäddad säng, wey.. mammor är bra, speciellt min ♥


why did those days ever have 2 go, I wish those days could come back once more, cuz I love them so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0