knock you down

hey :)

gästerna har precis dragit, blev firad idag eftersom att jag fyller imorgon & idag passade bäst för mig.. Fick ; London resa & boende av mamma, och sen av alla andra fick jag pund & ännu mera pund till resan ;) och så vanliga svenska pengar, längtar verkligen :) på söndag blir jag firad av pappas sida av släkten, har bara önskat mig pengar & pund av alla så det är nog vad jag kommer få där också. efter skolan gick jag,johanna & louise och satte upp lite affischer på stan, och sen hade jag streetklass på entré, stannade kvar och dansade med thim & linn (nya läraren) efter lektionen och sen rusade jag hem till mina gäster! Nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det FINAL i SYTYCD! :) imorgon är det min b-day, men det känns aldrig någe annorlunda för det, gratz till mig iaf.

över till något annat roligt, fick idag ett erbjudande om att uppträda på Ken rings realese party i halmstad den 26 september, med fabulous. Så då har ni något att se fram emot, ni nya medlemmar som blir uttagna på vår audition :)
blessingz


Kommentarer
Postat av: Anonym

i´ll be there i think! kan vi träffa idag?:D en stund nu på din födelsedag? <3

2009-09-03 @ 13:42:32
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag kom precis hem från london, säg till om du vill ha lite tips :)

2009-09-03 @ 19:46:21
URL: http://jenniferspetsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0