I'm me

ni frågade efter hur jag sminkade mig och med vad, det kommer upp ett helt inlägg inom snar framtid, så håll utkik :) har bara inte tid just nu & imorgon dansar jag hela dagen, så kanske på kvällen där om jag hinner.. orkar inte berätta om min måndag för den var seg & inte en dag för NGT, men bilder fick ni där nere från idag iaf.. imorgon har vi gästlärare i modern,floorwork & lyft, hoppas på att det blir kul och lärorikt. Fan, eddie åkte ur idol nyss ju... -.- han är bara så fin och han har rösten. men jon & kalle är så sköna så de förtjänade det! nu ska jag sova, puss g'night louiz

 
det är roligt att ni börjar kommentera! fråga mer det är bara kul :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör ett videoklipp om de :D

2009-09-29 @ 15:18:13
Postat av: Anonym

fin du är louiz! :)

2009-09-29 @ 18:11:23
URL: http://sjasminehauge.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fett snygg

2009-09-29 @ 21:59:50
Postat av: Anonym

söt och bra blogg :) gör videoinlägg :D

2009-10-03 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0