haha bjuder på bilder dårå

hello ladies and gentlemens? finns de några gentlemens som läser kanske? :D

så, jag har precis kommit hem ifrån dansen.. jag kör street på onsdagar på entré..  men kan ju inte köra fullt ut än pga min skada, sträckte mig i söndags & det har spridit sig till hela muskeln :( men jag kan endå inte hålla mig ifrån att dansa..thats me! Okej imorse, lorena har lovat att vi skulle få en överraskning under veckan haha, och hon var överraskningen själv, hon kom och hälsade på oss, wie :D jag blev fett glad <3 hon är för saknad i skolan, men som tur är så kommer hon ju alltid hem varje helg till oss.. vi slutade tidigt idag och jag och lorena drog upp på stan, vi svängde förbi thorén, och sen gick vi och åt godaste salladen, kollade runt lite på stan och jag köpte en stickad tröja till, haha.. vet inte hur många nya stickade jag har nu men det är så skönt och snyggt tkr jag! tänkte lägga in lite bilder ifrån dagen sen och på den. efter mötte vi vickan & hon och jag gick till dansen. tog tåget hem och nu ska jag mysa ner mig i soffan och läsa ut engelska boken, senare ikväll är det idol.. KISSES

  
en enkel outfit & lockigt hår, oh yes 
slitna jeans
svart lös långärmad tröja american apparel
stort silverhalsband
uggs ♥


min nyinköpta tröja. gina tricot 249:-



på min balkong brukar jag sova på sommrarna, i vår stol som man kan ändra som en 'säng' 
de är såå sköönt.. men de va sista sommaren vi bodde här så, 39 dagar kvar tills vi flyttar.

Kommentarer
Postat av: agnes

hade ni? :(

men du, nu är vi starka.. vi klara detta! <3

2009-09-23 @ 23:49:15
URL: http://aagnesw.blogg.se/
Postat av: Anonym

VACKER

2009-09-24 @ 00:10:10
Postat av: Freja

var har du köpt dina uggs?

2009-09-27 @ 14:25:26
URL: http://ferdia.devote.se.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0