goodmorning

hola! ja,jag vet, förlåt.. jag har varit dåålig på att uppdatera, men ibland vill man bara släppa allt & få umgås med sina underbara vänner. gårkvällen spenderades med viktoria,louise,emmelie,nela,johanna och lorena, hemma hos viktoria (ute på landet) haha-ha... Det är långt hem till henne, men det är jättemysigt! Och vi hade det mysigt igår, började med pizza och idol, sen satte vi oss ute på balkongen med filtar, vattenpipa och lite snacks.. tjejsnack och skratt, och leken jag har aldrig körde vi också. Där ute satt vi i några timmar tills vi kom på att vi hade ju hyrt film ' män som hatar kvinnor ' och den är rätt så lång, och vi satte på den vid halv 12 kanske, så det blev en sen natt och vi somnade nog inte förens efter halv 4.. Man hade ju höga förväntningar på filmen eftersom att alla har sagt att den är så sjukt bra & så läskigt. Den var ju bra och spännande, men inte läskig på det sättet, utan mer vidrig.. om ni inte har sett den så se den tycker jag! Fick skjuts hem imorse, och har precis vaknat igen.. nu får vi se vad som händer till kvällen, om det blir fest eller mys hemma. kisses
vi tog en massa bilder igår, men smartis-louise glömde kameran hos viktoria så de kommer nog ngn gång;)
tack för att jag har er ♥ ni vet vilka ni är.


saknar känslan att vakna upp bredvid den man älskar & få säga hur mycket den betyder för en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0