fab<3

dans hela dagen, khosro vad GRYM.. fett kul, minnen ifrån sommarjobbet väcktes, åhh.. sen hade vi MUD, spelade gitarr & piano, fett längesen men kunskaperna satt kvar.. efter vi slutat var det träning med fabulous med de två nya medlemarna, lite snack, styrka & leka lite med koreografier idag.. gotta love it! kom hem sent & har kollat på idol, så har varit instängd i svänghjulet hela dagen typ haha.. imorgon har alla matte prov utom jag, för jag kör inte matte B så dålig som jag är på matte.. så jag har sovmorgon, och sen åka till skolan för en idrottslektion, ovärt!! kissez


jag, viktoria(ny) johanna, sara(ny) emmelie & louise saknas.. så där fick ni bild på de nya som ni ville!


övade att stå på huvudet & shaka gjorde vi också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0