3 september

en helt vanlig dag fast med många grattis :) har ingenting spännande att skriva just nu & jag orkar inte berätta om min dag detaljerat. så jag säger att den bestått av träning & dans, osv.. träningsvärk är härligt iaf, älskar när man verkligen känner att man gjort något, har nästan blivit lite av en träningsnarkoman, men nog om det. Känner mig inte allt för frisk så jag stannar hemma ifrån skolan imorgon, för jag tänker inte bli sjuk till lördag, hell no, för då blir det fiesta som jag sagt tidigare & vi är sjukt taggade och inte ens sjukdom får stoppa mig denna helg fkts.
LOVE MI GALS, BYE!

jag idag medans ja väntade på tåget, lyckas aldrig med bilder på mig själv men anyway hade tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0