tired

Hallo..  jag kom precis hem & har slängt i mig lite smörgåstårta, och är döds trött. Denna dag var väl inte varit så speciell, satt kvar med tjejorna och pluggade lite efter vi haft idrott som vår sista lektion, btw vissa människor haha, jag gillar inte folk som leker något de inte är... sick nd tired, Ne, inge mer uppmärksamhet åt sånna när det finns så många sjukt bra människor :) Sen drog jag & vick på stan och åt innan dansen, ragga-house-new style, vi ska dansa på kulturnatten 13 nov med den gruppen, så sjukt kul att det faktist är mer killar än tjejer i den gruppen, och det är ovanligt, typ alla killar som dansar i Örebro samlad i en grupp.. (Y) Nu ska jag bara ta det lugnt, och läsa lite i engelskaboken -.- Ikväll blir det Greys Anatomy och fett fett.. popcorn, choklad,cola.. mitt choklad-begär är inte att leka med alltså. puss på er


viktoria & jag, stolchoreo på cheries summer camp.. på höstlovet har ragdollz workshop, så tänkte ta mig upp till sthlm då måste bara få med mig ett gäng :)

dagens, enkelt och skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0