nattinlägg

Hola!

Här sitter jag i lou&ems lägenhet.. tänkte berätta lite om min dag:)
Innan jag skulle in till örebro svängde jag förbi Marieberg, bara för att köpa ny foundation för min var slut, så fick jag med mig en mössa & tights också. Hittade massa kläder, så ska dit en snabbis imorgon och kolla lite mer innan vi har träning med fab. Sen så mötte jag louise & vi solade, och drog direkt till dansen efter. Sista streeten idag med söndagsgruppen :( tur att jag går på onsdagar också för linn är grym. Nästa söndag börjar ragga som vi kommer att ha 4 söndagar i rad nu och sedan jazz i vinter. Efter dansen drog jag och louise och köpte kycklingrulle och gick hem till lägenheten, vi har kollat top model, taking the stage, ( åh tyler mums ) vi har suttit och letat en massa musik och dött av garv har vi också. Yeye, dags att sova kanske, emmelie och louise ligger redan i sina sängar och jag ska mysa ner mig brediv louise snart:D g'night 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0