meet me halfway

jaråå, har snart läst klart de sidor som ska va klara tills på måndag och kollat greys anatomy, det är lika bra som alltid, det är en serie som alltid håller upp måttet, enligt mig iaf, och nu sitter jag här med massa flätor i håret och ska snart gå och sova.. upp imorgon för att ha balett lektion, weey, förut var jag så taggad på det men nu är det bara pest, men det är så bra träning, vilken dans stil man än dansar så gör det nytta för! G'night then

hahaha hittade en gammal bild på mig där jag hade börjat gjort slingor i mitt svarta hår för att få de ljusare, tillslut blev det bra, men det var nog inte det snyggaste här..



tillslut blev det såhär som på bilderna under, men nu är jag svarthårig igen & det trivs jag bäst i ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0