I'm back on track - life goes on and on and ooooon

heeey! :D
nu är jag hemma ifrån sthlm med lite updatee, det har varit riktigt bra och jag känner mig så hemma i den staden alltså så det är alltid lika sorgligt att åka hem! mycket skratt, dans(lyriskjazz,hiphop partnering,ragga), & shopping som jag tänkte visa bilder på, det kommer mer bilder sen som får tala för sig men först lite nytt i garderoben. Och föresten så har jag satt ihop datorn+ installerat internet alldeles själv, im so proud of me (A) yeye, anyway.. nu är vi bosatta i örebro och är inte några kumlalurkar längre, wei, nur är det bara att vänta tills vi får våran nybyggda lägenhet om 3-4 månader? den här lägenheten som vi har nu är tillfällig och jag blir lika rädd varje gång jag går in i det äckliga badrummet,haha!  ikväll blir det bio med tjejerna och viktorias pojkvän, THIS IS IT såklart :) MJMJMJ ♥  ser fram emot denna helg fett mkt faktist.. :* FIERCE BABY. london om 21 dagar, I can feel it!!


svart halsduk -gina tricot
svarta boots- dinsko
2 svarta väskor- DNA & HM
herrskjorta-hm
sammetstights -bikbok
sammetsklänning -bikbok
brun tröja -gina tricot
tisha med hörlurar
3 par örhängen

armband som jag bara var tvungen att köpa! :*
 

2 par nya uggs.
dom svarta ser lite blåa ut på bilden men inte i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Khoen

ouff!! some real bling bling right there ha?^^

2009-10-29 @ 15:15:36
URL: http://khoen.blogg.se/
Postat av: Erik

Var har du köpt örhängena?

2009-10-29 @ 19:36:24
Postat av: bee

vart har du köpt t-shirten med hörlurar :o

2009-10-30 @ 15:19:29
URL: http://balba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0