cuz im so oh, fly like the birdz, u didnt heard me?

Hey y'all

Idag hade vi heldag på svängjulet som alltid på tisdagar, vi hade streetlektion, sedan lärde jag ut min street koreografi inför produktionen.. efter så hade vi prov i MUD, hahahaha har nog aldrig känt mig så borta? Räkna taktarter o form o allt möjligt, aja.. vi är inga musiker, vi är dansare -.- Sen var det träning med fabulous, sara fattades. Idag gick det framåt, älskar att dansa med er, vi är så sjuka, så fort vi kommer på ngt nytt som vi tycker blir riktigt bra brister alla ut i ; HOOOHHHHHHHH, och jag vet inte vad, som män är vi iaf, sen kommer vi på oss själva och det är för kul, vi har alltid hållt på så enda sedan vi började dansa tillsammans.. bästa var nog att jag ba, - ahhh jag hatar osss vi är för fula, nejj jag älskar er !! Kanske inte låter kul i era öron eftersom ni inte var där, men vi hade det kul iaf! Love u all. Blir långa och sena tisdagar som bara består av dans, men det gillar vi. Kom hem vid halv 8 och åt smörgåstårta och lite gott, för världens finaste Mamma fyller <3 Grattis,grattis,grattis.

Har kollat lite gamla the hills avsnitt, usch jag tål inte spencer, ja kanske sagt det förut?  Nä nu ska jag fortsätta läsa engelska boken, tusen sidor i veckan -.- nä, men nästan haha! blessingz

Kommentarer
Postat av: louise

hatar spencer alltså!!

hälsa din mami grattis från mig Lou =)))

2009-10-06 @ 21:23:53
URL: http://llouiseg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som tjatar om kommentarer hela tiden... du svarar ju aldrig ens på dom längre? :s fult.

2009-10-07 @ 13:40:43
Postat av: Anonym

jo jag svarar på dem jag ser:) kolla nu så.. har bara varit lite upptagen och glömt o svara!

2009-10-07 @ 18:52:11
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: sofie

spencer är en riktig idiot! finns nog ingen som tycker om han. haha :)

2009-10-07 @ 20:13:28
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja precis!

2009-10-07 @ 20:51:58
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0