äntligen fredag

weey, nu är det helg & jag tycker att det gått sjukt snabbt.. igår bloggade jag aldrig men jag var inte hemma! igår hade vi balett + produktion, vi jobbade på intro och slutnummret, och jag började lära ut min koreografi! :) efter skolan följde jag med em&lou hem, vi lagade mat och tog det lugnt några timmar, och sen kom viktoria innan det var dags för att gå ner till bion, :) vi såg inglorious bastards som sagt, haha den var både grovt hemsk och sjukt kul på samma gång. vi tjejer hade det trevligt som alltid fast i en kall biosalong, ni är bäst ladiez ♥

idag ska jag åka in till skolan för att ha en engelska lektion, sen tänkte jag skippa idrotten för det är orientering
-.- finns det något tråkigare?? efter skolan blir det nog saigon med tjejerna om jag minns rätt.. ikväll är ingenting bestämt än, vi hörs senare. kissez

hissar: uggs i alla färger o mönster! det är ett måste för mig i höst/vinter. ska köpa med mig flera par hem ifrån london :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

du eee riktigt sko galen! hahah :D

2009-10-03 @ 02:15:24
Postat av: Jessica

Vart har du köpt dina rosa uggs med snörning därbak? Dom är så sjukt snygga! :)

2009-10-06 @ 17:03:28
URL: http://jessicaekluund.blogg.se/
Postat av: Anonym

på DinSko:)

2009-10-07 @ 18:53:22
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0