3 okt

efter skolan igår var vi i em&lou's lägenhet, jag,louise och viktoria skippade idrotten och väntade på att emmelie skulle komma, så gick vi och köpte mat på saigon,mumms!(ovanligt va) emmelie tog buss till kga, och viktoria skulle träffa ahmed, sen var jag kvar där tills på kvällen då louise skulle ta tåget till sthlm & jag tåget hem.. mamma skulle ut, så jag fick lägenheten för mig själv hela kvällen tillsammans med katterna och mitt godis. var sjukt trött igår, så det passade mig bra.. jag har också beställt nya uggs & en tisha. nu väntar jag på pizza, mer feeettt.. louise är i sthlm & jag är INTE avundsjuk, nej då -.- fan är det ngt jag verkligen kan sakna så är det sthlm.. ttyl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0