24 oktober

jadå, nu är lägenheten tom! och den andra lilla tillfälliga lägenheten fullproppad typ.. längtar tills vi får den andra i mars! just nu sitter jag hos mormor, ska sova här inatt faktist, det var längesen. idag har vi flyttat, gick upp runt 8, och jag var så sjuuukt trött, senare på eftermiddagen åkte jag och mamma till marieberg, jag inhandlade ganska så mycket och är nöjd, skulle köpa ett par skor också, men dom var slut så jag ska kolla i stan imorgon! Kollade lite i inredningsaffärer, och så köpte jag lite saker till halloween också ;) har kollat på the hills och taking the stage ikväll, bästa avsnittet hittills, känslor väcks och känner mig sjukt ensam i denna stund ... en känsla alla nog har känt!




''Bättre att gå vilse ibland än att inte gå alls''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0