Venus vs. mars

hey alla.
tror nog det är min sämsta uppdatering någonsin? denna vecka har gått sjukt snabbt & det är redan torsdag imorgon.. jag har bara dansat varje dag och jag har världens träningsvärk efter träningen med fabulous igår, kan knappt gå fan, men det vare värt ;) och så har jag & några tjejer till en liten kul grej på gång, Men mer får ni veta efter söndag.. sitter just nu och äter american pankaces med sirap och frukter, mums. Vet inte vad jag ska göra innan greys anatomy börjar, rensa mina tankar kanske... ahh.

(är tvungen att säga detta, de finns vissa wannabes, förstår inte att man inte skämms näre är så tydligt, anyway vi i FABULOUS kommer med något nytt eget endå, men visst vill de ta våra gamla ideér, do that :) bara roligt att ni älskar oss! ne, men det ja skulle säga var, roligare om folk hade sin egna grej/stil istället! menar, tänk efter själva.. hur kul är det med grupper som ser exakt likadana ut, och man ser ju vem som fått idén från vem! inget illa menat men tänk efter, kom med ngt eget TACK! )






Kommentarer
Postat av: Khoen

haha ouch!! Farligt gäng de där:O<3

2009-10-14 @ 19:49:15
URL: http://khoen.blogg.se/
Postat av: Makkan

SHEEEEEES HOT, SHEEEES BLAZZIIIIIN!

2009-10-14 @ 20:17:40
Postat av: :D

Om Eve har gjort hela dansen, visat hur ni ska klä er och hur ni ska bete er .. sedan så säger ni att det är VÅRAT .. Vår DANS, vår STIL/KLÄDSTIL (som funnits i typ 100 år innan ni föddes)vårat ALLT!! NICE!

Visst ni e bra men ha inte för höga förhoppningar om att alla vill va er! Ni är inte bounc Direkt!

Hihihihihihihihihi KISSES <3

2009-10-14 @ 20:34:05
Postat av: Anonym

haha vänta nu, det där var den töntigaste kommentarer på länge :D NEJ, eve har inte sagt hur vi ska klä oss, VI TILLSAMMANS KOM PÅ DET TILLSAMMANS & NEJ DET ÄR INTE EVE SOM BARA KOREOGRAFERAT, JA mkt av det gammla, mycket gjorde vi, du som kommenterar är du som vet eller? NEJ! vi är inte bounce vi är FABULOUS, som har våran egen stil YES, du missuppfatta nog allt, när sa jag att ALLA vill va oss? sa jag ens att de vill va oss, nej, utan att folk tar efter ja? du verkat tagit åt dig :)



hihihihihihiihihihihihihih

2009-10-14 @ 20:39:02
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh btw , klart det är VÅRAT, det är väl ingen annans? Det jag menade med texten är att vi har våran egen stil, vi vill väl inte ta efter någon annan grupp som redan finns..plus att vi har inte alls samma stil som bounce eller ngt wtf, du verkar inte veta mkt om dans!

2009-10-14 @ 20:42:42
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: viktoria

hahhahaha loligt med lilla 'D' ju

2009-10-14 @ 21:51:41
URL: http://viktyria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah för roligt

2009-10-14 @ 21:57:48
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara vilja fråga är det kläderna du snackar om eller stegen i dansen???

2009-10-15 @ 08:32:07
Postat av: Anonym

ganska tydligt att hon menar kläderna,,

2009-10-15 @ 16:37:55
Postat av: Anonym

ja iförsej nu när jag läser igen men allså? det är ju bara kläder? typ alla ragga-hiphop dansare har på sig sånna där fula fotbollstrumpor,leopard/zebra eller annatmönster shorts och små trånga tröjor över nån tajt sönderklippt body. Förstår inte hur ni (eller du) orkar bry er. En sak om man tävlar i dans då är det en sak. Men den gruppen du syftar på tävlar inte och det gör inte ni heller så vad spelar det för jäkla roll??????



Och tänk efter innan du säger "Wannabes" , "kom med något eget", "man ser vilka som härmar vilka" OSV... Går ni på lekis eller? Jag har sätt huuuur många som hellst som klädde sig så innan er grupp gjorde det. Men men nu ska jag sluta lägga mig i, tyckte bara detta kändes lite patetiskt. Tack och hej:D

2009-10-15 @ 17:58:10
Postat av: Anonym

jaja orkar inte hålla på, detta är barnsligt, det enda jag ville var attt säga min åsikt. det är ingen grupp som haft exakt som vi på scén innan oss, ingen som vågat omatcha massa färger och mönster innan? men efter oss gör de det, men okej att folk tycker det är snyggt, det är bara kul men att göra exakt likadant när man är en dansgrupp är väl lite väl.. och nej vi tävlar inte men vi uppträder, skulle det vara kul om två likadana grupper kom efter varandra hm, tur bara att inte vi dansar lika.. det var bara det jag menade..inte att starta någon jävla debatt här! Det är väl så mkt roligare att komma på något eget? PUNKT SLUT!

2009-10-15 @ 18:06:53
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Angelina Nehmé

hallå där, vet inte vad som händer här, men ville ba kommentera din kommentar där louise hessel. har du sett min klädstil på vardagarna osv?(tänkte, för vi går ju på samma skola) jag menar, haha ända sen sommaren mellan 8an och 9an så har jag haft typ 15426 olika färger på mig, vilket jag tkr är snyggt. svart är tråkigt ibland! så kom inte o säg att min grupp härmar din iaf(om du nu syftar på min grupp). peace out !

2009-10-15 @ 18:35:17
URL: http://angelinanehme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en klädstil inom dansstilen raggadancehall gumman

2009-10-15 @ 18:37:14
Postat av: Anonym

Ja angelina hon syftar på din grupp, eftersom att det inte finns någon annan dansgrupp i ÖREBRO som klär sig så men det finns på andra ställen. Förstår dig louise att du inte vill starta någon debatt men då tycker att du ska tänka dig för innan du slänger ut dig massa. Om du är smart och tänker INNAN du agerar så lär du ha fattat att folk skulle reagera.



Men nu ska jag försöka hålla mig utanför det här för jag harinte ett piss med det att göra

2009-10-15 @ 18:44:05
Postat av: Anonym

varför tar du bort min kommentar? skämms du? stå för vad du skriver istället:) och tänk innan du agerar som sagt

2009-10-15 @ 18:51:19
Postat av: Anonym

Jag tänkte mig för, min blogg = jag skriver vad jag vill, mina tankar osv... ni bestämmer själva om ni läser eller inte! PUSS

2009-10-15 @ 18:52:20
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen kommentar är borttagen, och varför är du anonym för, skämms du? du vågar alltsi inte stå för dina åsikter som jag :)

2009-10-15 @ 18:54:38
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

För det första så såg jag fel om kommentaren.



För det andra: Du säger "jag vill inte skapa någon jävla debatt här!" sedan säger du "min blogg= jag skriver vad jag vill". JA DET FÖRSTÅR JAG VÄLL. Menade bara att lär fattat när du skrev det hära inlägget att det skulle bli en debatt. Och att du får acceptera att folk reagerar när du slänger ut dig saker som rör andra också, inte bara dig.



för det trejde: jag skämms absolut inte. jag tänker innan jag agerar. om jag skulle skrivit vem jag skulle det nog bli massa jävla skitsnack, tjafs, bråk och det orkar jag inte orkar med. därför säger jag bara vad jag tycker, men jag väljer att göra det anonymt.

2009-10-15 @ 19:07:09
Postat av: Anonym

och sedan måste jag hålla med om att det är en klädstil inom dansstilen ragga/dancehall, jag är ingen profft inom dans precis men det jag har sätt är ju sånna kläder?? eller det lär ju du veta som älskar dans så mycket, är det så?

2009-10-15 @ 19:10:30
Postat av: Anonym

damn

2009-10-15 @ 19:16:53
URL: http://jeaff.webblogg.se/
Postat av: Angelina Nehmé

Allvarligt.. Det här går inte att ta såhär, genom din blogg. Irl är bättre. Bye

2009-10-15 @ 19:30:12
URL: http://angelinanehme.blogg.se/
Postat av: hihi=)))

haha jag har använt sånna där strumpor since forever typ, ni är inte så unika. american apparel har funnits länge vetdu

2009-10-15 @ 20:04:46
Postat av: Anonym

de har funnits jävligt länge & har haft dem jävligt länge med så ja, det är inte någon tävling

2009-10-15 @ 20:09:41
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0