10 oktober

hello my darlingz..

ingen update igår så jag berättar idag.. på idrotten i skolan som var sista lektionen var för kul för en gångs skull, det var basket yey, sen åkte vi (jag,em&lou ) och köpte massa godis & chips till kvällen, och sen blev det lasagne hemma hos dem, mkt mys, vi väntade på viktoria och då vare ngn som dunkade på dörren och då trodde vi självklart att det var hon men så kom lorena in genom dörren :D skitglada blev vi, hon hade precis kommit hem ifrån sthlm och så svängdee hon förbi, liten pratstund och hon åt upp våra chips, haha! Sen kom vickan och vi kollade på idol, fast and de furios, gick ut och försökte få uppmärksamhet utav några ifrån vandrarhemmet mitt emot, så fula -.- .. haha, vi hade det kul iaf och mot kvällen/natten skrattade ja åt allt. skulle sova där men ja ringde o väckte mamma och fråga om hon kunde hämta mig för jag orkade inte gå upp idag när dom skulle till kga.. nu har jag precis vaknat och ska göra mig iordning en frukost, sen göra mig klar, marieberg med mamma, sen ikväll blir det bio, FAME med lorena & johanna! skulle igentligen hinna plugga till två prov på måndag, men när?

kissez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0