With all this fear in our eyes

Såja, nu ska jag snart gå och sova, för imorgon blir det att gå upp tidigt, även om jag inte känner mig bra än så måste jag gå till skolan för vi har vår sminkkurs som vi inte får missa! Vi ska få lära oss mer om scénsmink, får hoppas att det blir kul och att man lär sig något. :) får se om jag stannar efter den. Nu är det bestämt att jag åker upp på fredag och dansar, sen sover jag hos lorena & på lördag ska vi kolla på 'no limits', tjejerna kommer upp vid halv 5, ser fram emot det!

dagens diss: när folk inte svarar när man ringer hundra gånger
dagens hiss: bra musik ♥


So where
Do we go from here
With all this fear in our eyes
And where
Can love take us now
We've been so far down
We can still touch the sky

If we crawl
Till we can walk again
Then we'll run
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no wind
So lets crawl, crawl, crawl
Back to love, Yeah
Back to love, Yeah

Kommentarer
Postat av: louise

så¨ni åker upp på fredag iaf? ;b yrpanner jag blir helt confused haha

2009-11-04 @ 23:01:21
URL: http://llouiseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0