the last bounce

ahhh I'm so tired men jag vill inte sova än, haha.. träningen med fab idag var nice :) nu har vi kommit långt och är nästan klara med vårt nya nummer, all by our self.. och nu får vi hoppas de blir som vi tänkt oss för då kommer ni få se oss uppträda inom snar framtid, men det får väntas med mer info om det blir så! ;) Har gjort klart min koreografi till produktionen nu efter jag kom hem, lite snabbt sådär eftersom den skulle bli klar tills imorgon så det får bli som de blir. Jag har också ätit mat ifrån saigon(ovanligt va) och pancakes medans jag kollade lite på fotbollsgalan.. nu sitter jag och känner mig fet, och skulle beställa biljetter till the last bounce, men ticnet fuckar sig.. anyway, så tråkigt att det är deras sista 'show' men dom har hållt på länge och vill göra annat på olika håll, det är iaf i April och det ser vi fram emot! Nej, vi hörs imorgon för jag kommer troligen att somna snart, och jag kommer uppdatera på kvällen imorgon, för som ni vet så har jag dans hela tisdagarna från klockan 10.00 till ca 19.00. dans i skolan & träning med fab! cya

blessingz






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0