öppet hus

hello!
idag har jag varit i skolan hela dagen, det var öppet hus.. ganska chill endå, först hade vi lektion, som alla kunde komma in & kolla på, vi hade redovisning.. Ni vet grupparbeter jag,louise & viktoria gjorde om desperate housewives, det gick väl bra, sen blev det att kolla lite dans, och sen ta cykeln hem.. men stod ute och pratade med en söt person i 2 timmar, så nu är jag en isbit, en lycklig isbit haha :D ska lägga mig under täcket med min coca cola<33<3<3 är beroende av det jaa! PUSS imorgon är det helg, yes


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du skulle passa svin bra i page, alltså kort hår fast inte överdrivet kort typ axel page!

2009-11-27 @ 14:00:34
Postat av: Anonym

jaha, oj jag vet inte :D kanske får testa någon gång!

2009-11-27 @ 15:03:17
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: sara

fint hår! :)

2009-11-30 @ 06:15:12
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0