oh oh oh

Nu är jag hemma, dansen var riktigt kul faktist, nice att dansa med handukar, wave ure flags u know, näee men styrkan dödade, fett skönt endå!  jag och louise stannade kvar efter och koreograferade lite till gruppen :D har precis ätit lite tacos som var kvar från igår, och nu kollar jag på made som går på mtv, haha ja blir så glad när de går bra för dom. Nu ska jag smaska i mig godis och sen mysa ner mig framför tvn, imorgon har jag sovmorgon till klockan 9, sen är det bara bio på Roxy, efter slutar jag för dagen! FETT skönt, sen blir det träning med gruppen, lookin' forward 2 it :* Man kan ju säga att det är endast 3 dagar kvar till London nu :o sjukt snabbt har det gått,, yeebaby

för er som ej sett videon till Crawl :) vad tycker ni? jag måste då säga att chris is back, och han är farligt sexig
Cassie är med i videon, vad tycker ni om hennes rakade frisyr? coolt enligt mig.


Kommentarer
Postat av: louise

äntligen!! har saknar honom litee

2009-11-15 @ 21:20:02
URL: http://llouiseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0