LONDON

wooooh, basta livet det ar har i London!! jag vet inte vad det ar for speciellt med mig och sis men alla verkligen vander sig efter oss vart vi en gar och ba, Bye miss & blinkar o haller pa... nagot spec med oss svenskar lr?

hinner inte skriva mer nu, men idag har vi hunnit med madame tassoud, shopping pa oxfard street, london eye och gatt till buckingham palace och sen tillbaka till piccadilly cirkus, KFC o starbucks, jag alskar deras caramel hot chocolate, im in luuuv och ja det ar september varme har sa man behover ej jacka om man ej vill.. och det ar bastu i tunnelbanorna, sjukt mycket folk, men yeye I need 2 go, ttym when I come home!
U GOTTA LOVE IT AND I DO! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du aldrig varit utomlands förut eller?:)

2009-11-22 @ 21:15:32
Postat av: Anonym

eh jo? jag har aldrig varit i London!

2009-11-23 @ 22:31:52
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hon påstått att hon inte varit det eller haha

2009-11-23 @ 22:36:00
Postat av: Anonym

killar drar sig till hoes ;)

2009-11-24 @ 10:21:14
Postat av: Anonym

haha fuck u hater, jag om nån är inte hoe =)

2009-11-24 @ 16:21:49
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

rykten säger mycket ;)

2009-11-25 @ 21:55:43
Postat av: Anonym

sanning säger mer ;) vem som helst vet att rykten är rykten! dem enda jag varit med är de jag varit tsm med , vilket är 3 st så shut up, om man har haters visar det bara att det går bra för en, annars skulle du inte orka snacka bullshit på min blogg för att försöka trycka ner mig, vilket du inte lyckas med eftersom jag vet hur det ligger till bäst sj :) Eller du kanske vet mer om mig huh, du som ej vågar stå för vem du e?

2009-11-25 @ 23:55:49
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: M

hahaha, sen när blev man hoe för man legat med någon? speciellt om man är tsm med personerna också? folk har blivit tokiga. bra att du ej bryr dig louise sånna här människor som fortfarande fastnat i denna omogna ålder och vägrar växa upp från drama 'n shit är bara till för att skita i!

2009-11-26 @ 00:33:46
Postat av: Anonym

thanks M :* är så trött på allt drama, om folk kunde växa upp och sluta slänga onödiga kommentarer vore ju bra.

2009-11-26 @ 00:53:57
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag skrev den första kommentaren, och anledningen till varför jag undrade det var för att du verkar ganska oerfaren av utomlandsresor- om du tycker det är konstigt med killar som flirtar, ropar efter en osv. Haha. ALLA tjejer i tonåren och uppåt som har varit utomlands någon gång har varit med om det. Som om det skulle vara något ovanligt?



Och du skriver: "jag vet inte vad det är för speciellt med mig och sis". Hahahah gud vad jag skrattade. Inget illa menat, men antingen så är du väldigt oerfaren, blåst eller så ville du bara skryta lite;)

2009-11-27 @ 15:08:42
Postat av: Anonym

Hej hahahaha, oerfaren, knappast!



du verkar vara avundsjuk eller något eftersom du påstår att jag är blåst, och oerfaren för att det var extremt många som kom fram,ropade osv, det är inte direkt så att man kan se att vi är turister när vi går på stan.. Det här är min blogg där jag skriver om saker jag tycker är kul eller hur? Jag tror du skulle tycka det var lika kul som jag. Jag vet att det oftast är så utomlands, som i turkiet, tunisien osv och sådana länder där man verkligen ser att vi är turister. Jag hade inte väntat mig att det skulle vara så i London, det är INTE direkt samma sak hörredu, du verkar mer oerfaren än vad du påstår dig vara, du säger att det alltid är så utomlands, danmark,finland,norge, skulle de vara så där eller för att det är utomlands?:) Man kan inte direkt se '' aa det där är en svensk, det där är en amerikan,det där är en fransman, det där är en britt'' God, det handlar inte om att vi är utomlands, jag tror inte folk skulle ragga på någon som var ful, bara för att den är ifrån något annat land! Om jag hade velat skryta kunde jag skrivit att det är så när jag är i andra städer i sverige också, men tyvärr så gillar jag inte och skryta!



och snälla skriv inte " inget illa menat " sluta slösa din tid på det, för det är exakt vad du vill, att jag ska ta illa upp! våga skriva ditt namn annars kommentera inte!

2009-11-27 @ 15:28:17
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

på din IP adress står det att du bor i solna och..

2009-11-27 @ 15:33:23
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snälla du , jag har varit i danmark, finland och norge och JA folk är så där med. I england är det dessutom mycket så också efter som att vi svenskar värnar så mycket om vårt utseende. men du verkar ju missförstå mig helt och jag orkar inte diskutera det här med dig. vi säger så här: dom raggade på er bara för att ni var så jädrans sexiga, självklart. vem skulle tro nåt annat!? dum jag är. det är nog jätte ovanligt att killar ropar efter tjejer..............



och att kolla ip adresser funkar inte på internet, så du behöver "skrämmas" med det:) jag bor inte i solna utan i örebro så det så. hej då på dig

2009-11-29 @ 23:14:55
Postat av: Anonym

det funkar visst :)

2009-11-29 @ 23:32:21
Postat av: Anonym

herregud, du gillar att vara en hater visst? LÅT MIG SKRIVA VAD JAG VILL PÅ MIN EGNA BLOGG, läs den inte om du stör dig så mycket! ja vi är så fucking sexiga, har du problem med det :)



iaf, jo har kontakt med en snubbe som jobbar med nätverksgrupperna, och det är inte för att skrämmas utan för att jag tycker att man borde stå för vad man säger så det kan vara kul o se vilka som är 'anonyma'!

2009-11-29 @ 23:45:13
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0