London imorgon

Hello ;)
sitter här och har precis gjort klart MUD-läxan, skönt att ha det gjort.. måste plugga lite matte också, har prov nästa veckan och det var ett tag sen jag hade prov, + att jag inte jobbat spec mycket matte den här terminen! Sen tänkte jag ta tag i lite rest-upg sen ettan, haha.. om jag orkar. Har packat klart till london, åker imorgon 11.30 :D ska bli så kul att se london, och shoppingen!! skönt att komma bort ett tag för den delen också! Jag kommer att komma hem på måndag, vet inte vilken tid, men det lär väl märkas, kommer nog inte att uppdatera bloggen alls där nere, så ni får kika här på måndag! Ville passa på att säga att produktionen kommer bli grym, ni måste bara komma :D 14-16 dec kommer vi att köra 10 föreställningar om inte mer, har inte koll. men 14e eller 15e december klockan 18.00 får 'allmänheten' komma, och vi vill ha koll på hur många som kommer, så hör av er om det är så att ni vill komma till någon av oss dansare i ES2MD! Det kommer vara så mycket olika stilar, psykdans, street, dancehall, lyrisk jazz, modern,balett,bollywood, disco, showjazz,house,afrikansk dans haha massa iaf gjorda och utförda endast av oss dansare i estet 2an :D
nu ska jag kolla Oth, sen får vi se vad som händer.. någon kanske kommer? (A)
puss, ha det bra här i sverige :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja komma, men förstod inte riktigt.. vart kommer det vara?

2009-11-19 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0