home :(

Nu är jag hemmaaa,det har varit en lång dag så jag lägger inte in bilder eller berättar mer idag, men jag tänkte visa vad jag köpt iaf :) det är förörvrigt tråkigt att vara hemma i sverige som alltid när man varit utomlands men london var spec för mig, skulle tänka mig att bo där fkts!

bild på allt jag gick med mig hem, man ser ju inte precis vad allt är men : )
det är bla a, leopardkavaj, uggs, smycken,tröjor,pälsmössa osv











plånbok från river island


sminkväska ifrån samma affär, favoritaffär!





sovlinne ifrån LA SENZA ♥, en butik med skitfina underkläder osv.

G'night, ska somna i det här!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mycket fint

2009-11-23 @ 23:31:29
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: M

ooh niice :)

2009-11-24 @ 00:42:29
Postat av: Andrea

gud vilken snygg header tjejen!

2009-11-24 @ 15:55:54
URL: http://prettyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0