have a baby by me baby and be a millionaire

har precis kommit innanför dörren, jag var iväg och kollade på min dansträning, eftersom att jag inte känner mig helt frisk så var jag inte med, jag var bara med och markerade lite. vi ska ju uppträda på kulturnatten men funderar på om jag ska avstå ifrån det, pga lite anledninger he-he vi får se! :) Nu ska jag sätta mig och kolla desperate housewives här på datorn som jag missade igår, ikväll blir det greys anatomy också. Men ska vänta på att mamma & miguel som fyller 9 år idag ska komma hem med lite fika :*

NIFRAHLEK SÖTIS! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där din lillebror? och var kommer du ifrån? :)

2009-11-04 @ 22:01:03
Postat av: Anonym

? :)

2009-11-05 @ 00:20:04
Postat av: Anonym

ja det där är min lillebror :) hans pappa är från malta, jag är svensk!

2009-11-05 @ 17:20:43
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0