dancedance

Hey yall.. idag har jag & viktoria varit hemma hos Louise, meningen var att vi skulle komma igång med vårat arbete, vi pluggade lite iaf och haft lika kul som vi alltid har, vi försökte komma upp med några snygga nya danssteg också ;) Kollade runt efter kläder till gruppen, vi är så sjukt taggade iaf på att uppträda snart, nu får det fan vara dags.. så nu finns det en blogg som handlar om våran grupp. ffaabulous.blogg.se
Åkte hem för att äta tacos med mamma och lillebror, har druckit alldeles för mycket cola idag så min mage bubblar.. haha, just nu sitter jag och pratar med louise, vi ha suttit på youtube flera timmar och kolla massa olika dansklipp, så kul kan man ha det på en lördags kväll.. Skön lugn dag & kväll helt enkelt och sen blir det sängen tidigt, för jag är så trött på veckorna så det är bäst att ta igen all sömn man missar. Imorgon är det ragga som gäller på söndagsgruppen:) Ser fram emot det eftersom jag är så taggad på att dansa.. BLESS

http://ffaabulous.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0