dance:*

hello again
i helgen blir det sthlm med tjejerna för o kolla massa dans, och jag funderar på att passa på och ta klass för Joao Assuncao på marikas, fick sms om det igår. för er som inte vet vem det är så lägger jag in en video där han har klass med babydollz. Han har skön stil enligt mig.



(ni har blivit dåliga på att kommentera, det är bara kul & jag tycker det är ännu roligare att blogga om man får lite respons, och vad man ska tänka på, och vad ja skulle kunna skriva mer om? :) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv ännu mer om dans :)

2009-11-04 @ 15:04:38
Postat av: Anonym

Skriv som du gör! Du behöver inte alls ändra så mycket bara lite mer uppdatering hehe, och sen mer om dans :D gör lite sånna här grejer också då du typ skriver någon lista eller något ungefär som ' 5 sakr du inte visste om mig' eller liknande :D lägg också upp lite videosar på när ni dansar, på dig o dina vänner någon där du e med sådär så man får se hur du är o så :)

2009-11-04 @ 18:39:22
Postat av: Anonym

Oh tack så mycket, det mkt var bra tips ;) bättre uppdatering ska de också bli :)

2009-11-04 @ 18:42:28
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: zazza

ska ni på no limits? :)

2009-11-04 @ 19:07:01
URL: http://alexandralagemyr.blogg.se/
Postat av: viktoria

camme är så duktig! (för er som inte vet... tjejen i helsvart och blå/lila keps)

2009-11-04 @ 22:53:56
URL: http://darlingcomehome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0