burnin

Hey :)
imorse vaknade jag att det var 10 minuter kvar tills jag började. Så jag cyklade till stan fort som bara den & jag hann till kl 9, vi skulle kolla på skolbio på Roxy, vi såg Boy A och den var riktigt bra, huvudrollen var skitsöt och jag tyckte så synd om honom. Sen slutade jag för dagen & åkte hem och sov, pga att jag somnade 4 inatt.. och vaknade lagom tills träningen skulle börja, så jag cyklade till svänghjulet och där hade vi träning, som gick mkt bra även pga att vi fastnar och börjar prata om saker som inte alls hör till dans xD typiskt oss, men dancehallen kommer bli galen! luuuv it. Cyklade hem snabbt, asså jag måste bara säga att det är sjukt skönt att bo i Örebro nu, nära till allt och det går sjukt fort, ni som är vana kommer ba; aa och vi vet? vad äre för speciellt.. men jag har bott i kumla hela mitt liv, och åkt buss, sen tåg för att komma hem så det är stor skillnad att komma hem på 5 min, än att det ska ta en timma att ta sig hem ;) då vet ni det haha, just sitter jag och kollar på en bra film som går på 9an & sen ska jag försöka sova om det nu går när jag sovit hela dagen..... Imorgon är det dans hela dagen i skolan, me like! Vi har haft street sen vi började efter sommarlovet, och nu har vi börjat med jazz, mycket roligare eftersom att streeten inte var så avancerad.

g'night :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0