5 days left

då var kulturnatten avslutad då.. haha, det gick väl bra fast jag har alltid så höga förväntningar på mig sj, jag var helt slapp i kroppen usch, jag vet inte vad det beror på, har haft så i två veckor nu att så fort jag tar i mycket så blir jag snurrig & så är det på kvällarna också! Måste kanske kolla upp det.. fett synd att vi inte anmälde gruppen till kulturnatten, men next time ;) efter gick vi några tjejer till bk & satt där ett bra tag, nu är jag hemma och heelt död.. Sängen snart, imorgon blir det att sova lääänge, sen ska jag louise & viktoria plugga, ett gruppredovisnings arbete som vi gör!

5 dagar till london baby.

Kommentarer
Postat av: Lotta

såg dig ikväll, du var inte alls för slapp! du var sjukt bra! förstår inte hur du gör alltså, diggar dig skit mycket! :)

2009-11-14 @ 01:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0