29 november

hey, och sorry för dåligt uppdatering denna helg!
mycket bra hel har det varit, i fredags var det mys mys mys,kollade saw VI, inte ensam but thats a secret! Sov lääänge, och sen var det dags för dansföreställning kl 19.00-21.00 tillsammans med louise och viktoria, man blir så inspirerad, grymt bra. Efter den gick vi och köpte naturgodis till bion senare, sen köpte vi mat med oss hem från BK, och mötte johanna och lorena, sen var det bara o vänta tills bion skulle börja 23.45, vi såg Paranormal Activity, men det var bara jag louise & johanna som vågade se, så viktoria & lorena stannade i lägenheten! OMG, lätt bästa skräckfilmen på länge, vi kunde inte sova iaf.. hahah. Satte på vänner kl 7 på natten typ, sen somnade jag som tur var och vi vaknade runt 1, har segat hela dagen och kollar på vänner, sen åkte jag hem, hann bara äta och sen sätta mig på cykeln till dansen. Äntligen har jag fått tillbaka danslusten, yey ♥ hela förra veckan var ja så sjukt seg och kände inte ens lust för att dansa, but I'm back! nu ska jag plugga lite, sen blir det food. puss


föreställningen var av Lena joseffson danskompani Raande-Vo, blev sjukt inspirerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0