2 nov - te amo

skoldagen gick snabbt över, jag slutade klockan tolv och åkte direkt hem & somnade snabbt som ögat, det berodde på att jag bara sov ca 3 tim inatt.. Jag hade stallt klockan men jag hörde den tydligen inte & vaknade precis när vi skulle börja träna med fab, så kastade på mig kläderna och ner till bussen, mötte upp sara & louise på svänghjulet, och det hade blivit lite olika uppfattningar om vi skulle träna idag, så det blev inget eftersom det bara var vi, men jag skulle endå ha utvecklingsamtal där, jag fick höra mycket bra saker, bättre än förväntningar, trodde jag skulle ha skitdåliga omdömen eftersom jag är så skoltrött och aldrig pluggar, men det lät riktigt bra.. fick skriva på papper om vaccinet mot svininfluensan, alltså jag är inte säker på om jag vill ta det ens, man har ju hört så mycket om det att det inte ska vara bra och man kan få biverkningar och ah.. men det är tydligen ett måste som jag fattade det som? usch, nu ska jag lägga mig o kolla på tv. g'night


I found my way through the clouds,
No more running scared and closing my eyes
I will be true, this love from my heart,
I'm laying my life on the line

I will survive,
As long as it's you by my side
I will survive,
As long as it's you by my side
I'm stronger, stronger, stronger
I'm stronger, stronger, stronger


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan lova dig, att få svininfluensan är ungefär 1000ggr värre än biverkningarna. svininfluensan var det värsta jag har varit med om, trodde seriöst att jag skulle stryka med

2009-11-03 @ 12:12:35
Postat av: Anonym

biverkningarna av vaccinet*

2009-11-03 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0