so nice, i can feel it

haft två helt underbara dagar med min älskling!! igår gick vi på bio, dock inte på den vi tänkte oss,  för den vi skulle se gick tydligen bara i Sthlm, Göteborg, Malmö. så kefft! Så vi gick på natt på museumet 2, den var fkts riktigt rolig. sen fick vi springa till bussen, och vi hade hela hans lägenhet för oss själva, mys! Vi gick upp tidigt idag för jag ville sola, så vi tog med oss filt och grejer och hittade en plats där det inte skulle vara så mycket människor, det var jättemysigt, bara han & jag i det här sköna vädret... Försökte bli lite brunare iaf, medans han inte behöver de så låg han med handuken på huvudet -.- eftersom han är brun året runt! (Avis) efter timmarna i solen så gick vi och åt på subway, (första gången för mig) det var gott iaf. Sen gick vi vidare hem till honom, och duschade och kollade på film, nu sitter jag hemma. bilderna får tala för dagarna. Peace!
många som ska till krampen festen på tisdag? själv blire förfest med some ladies hemma hos mig. ser fram emot det!(Y)

 


hihi...känner mig som världens lyckligaste tjej med dig

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta :)

2009-05-31 @ 23:09:03
Postat av: Anonym

damn va gulliga tsm :D

2009-06-01 @ 07:18:57
Postat av: Louiz

tack, skulle vara roligare om ni skrev era namn:)

2009-06-01 @ 09:16:22
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0