skönaste vädret

känns som sommar.
igår i sthlm var det jätte mysigt, bästa dagen med min älskling, och bounce var obeskrivligt braaaa, ni missar något om ni inte går på deras föreställning! man fick inte filma eller ta kort, så har tyvärr inget att visa. köpte inte så mycket igår på stan, en fett snygg tisha, en bikini, mjukisbyxer.. och så hittade jag skor men han inte köpa dom, men bby ska till sthlm imorgon igen, så då får han köpa med sig dom. ikväll ska fabulous n eve uppträda på en afrikansk fest i tullängen. det blir kul, och så får vi afrikansk mat, godaste maaaten!
nu ligger jag ute i solen och njuter,  fan vad skönt det är! ska till bby runt halv 6.. <3


hahaha måste bjuda på den här från igår.. -.- hemskt



på tåget hem var älskling lite tröttt <3

Kommentarer
Postat av: fkgö

om du älskar din pojkvän, säg till din kille att raka bort muschen för fannn...

2009-05-31 @ 21:41:19
Postat av: louiz

hahahahha so? fucking tönt

jag älskar honom med muche & utan muche.

2009-05-31 @ 21:47:03
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0