she just loves the flava..

hey!
sitter hemma hos bby, men han är inte här.. han är och spelar match :) längtar efter honom, har varit ensam sen kl 11.. boring! han kommer kanske halv 3, jag ska göra mig iordning lite medans jag väntar. Igår gick vi ut och åt, på Saigon.. mitt favoritställe, för gott. sen gick vi och handlade en massa naturgodis hihi..
senare ska jag åka hem och sen till brunnsparken för ikväll ska vi dansa on stage igen :) det kommer bli kul. Ni som inte var där i torsdags,passa på och komma nu ;) efter så ska sammi med mig hem och mysa .Later, oki?

Louise Gustafsson, finns vid din sida och det vet du, det är svårt nu,
men du är en ängel så du klarar det, någon går miste om någonting underbart<3
Jag älskar dig! /din loulou ♥

Kommentarer
Postat av: louise

i love you <3

2009-05-17 @ 00:51:27
URL: http://llouiseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0