put ya freakum dress on!

it's on tomorrow, vad glad jag är :D har hört att det är en grym show, and i have no doubt's either!
idag har jag & bby varit hemma hos honom hela dagen, vi har pluggat matte, pluggat matte o.s.v! hatar det, men vi behöver inte snacka om hur det kommer gå på nationella tack.. bästa är att vi slutar efter, så då åker jag hem & gör mig iordning sen drar vi till sthlm direkt! de från fryshuset hörde av sig idag föresten, man kan ju säga att Ja, jag kom in! :)
men har ingen aning om hur jag vill göra ännu..

perfect


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gjorde min dag idag lou, Grattis ;)

Du är ju riktigt bra menar sjukt bra på det du gör på dansgolvet ..

Grattis än en gång ;)

2009-05-12 @ 23:33:35
Postat av: Louise

Tack så mycket, vad glad ja blir :)

2009-05-13 @ 10:17:33
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0