PMS

hatar humörsvängningar! men det är verkligen något som inte går och göra någonting åt, hur mycket man än försöker att hålla sig på bra humör hela tiden går det inte. Och jag är verkligen jobbig när jag har PMS, och tycker att det är så synd om mig o blablabla, jag vet det själv. Men ärligt talat, måste man inte ha lite extra tålamod, det är ju endå bara en gång i månaden? Och det ÄR ju synd om oss tjejer som får stå ut med allt det här varja månad, mensvärk och PMS!! haha det är ju sant. Och killar kan inte ens försöka förstå.. så äre bara!
ni kanske förstår att jag har det nu, haha ha en bra dag iaf =)

har precis kommit hem från bby iaf, & ännu en mys/hemma outfit!


Kommentarer
Postat av: Zubeyda

haha förstår exakt vad du pratar om .. känner så igen mig .. har det just nu hahah ..

2009-05-22 @ 21:31:05
URL: http://beyda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0