overdose

stannade hemma idag också, mitt öga är fucked up, jag orkar inte!!!! ser ut som att jag går och tjuter dagen runt. la mig iaf på balkongen och solade när jag vaknat till lite,  vid 3 fick jag skjuts av min bästa mormor in till träningen med fabulous, men först ville jag stanna vid Marieberg, fick 3 linnen och ett par örhängen av henne, ihh, finns ingen snällare än hon. Lägger in bild på dom senare kanske. Sen blev de träning med fabulous, vi var tvungna att köra igenom vårat gammla nr några gånger, för imorgon ska vi uppträda på YEAH!09 festivalen, ser de bara som en kul grej... det är ju mest bara rockmänniskor och så, men uppträdandet gör vi i samband med hiphop house =) det var dom som ville ha med oss igen! så det är kul. Vi är så sjukt trötta på vårat gammla nr, men vi ska köra med det dom två sista uppträdanden som är på G, sen blir det some new shit!! We going to step it up. 
kom precis hem & mamma har gjort tacos till oss. ska bara ta't lugnt ikväll för imorgon ska vi vara på plats tidigt i stadsparken där YEAH!09 kommer att hållas.
that's all for today..
hola at ya!

min dröm är att åka till jamaica och den ska bli sann!!!


Kommentarer
Postat av: isabella

när ska ni uppträda?:)

2009-05-29 @ 21:27:53
URL: http://isabellaorrfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0