me

Jag har alltid struntat i vad alla säger,
Jag har alltid vetat mina mål och för mig finns det inget annat.
Om jag har ett mål, då ska jag dit
Jag tror att man kan göra precis vad som helst, men det är mkt viktigt att tro.
Att tro är så mycket större än vad vi kan förstå.
Du kan bli precis vad du vill... Det är bara du som kan begränsa dig.
Tänk aldrig, "det där skulle jag vilja". Utan tänk istället, "det där SKA jag göra".
Se det framför dig... Då kommer det att hända, det har jag alltid trott på.
Du bestämmer din egen framtid... bara du!
Skit i vad folk tycker... Det är så svenskt att tänka "man måste tänka realistiskt"
Vem bestämmer vad realistiskt är?  Jo, Du gör!

har inte skrivit allt själv, men det stämmer in precis på PRICKEN på mig! så kunde inte säga de bättre själv:)


bild från i sommras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild,

2009-05-18 @ 18:52:59
URL: http://lindblomida.blogg.se/
Postat av: Anonym

jamen vafan,. påfågel hahah det är en fågel elelr? hahahaha

2009-05-18 @ 19:16:52
URL: http://annabohmans.blogg.se/
Postat av: Idu

Fett bra skriet! :D

2009-05-18 @ 20:00:00
URL: http://idawestling.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-18 @ 20:06:46
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: DArling

shit vad söt du är!

2009-05-18 @ 22:22:28
URL: http://princessdarling.devote.se
Postat av: Frida

Sådär borde jag lära mig tänka. Jag sitter alltid här hemma och tänker, det vill jag, det borde jag. Men vad gör jag? Jo, jag sitter kvar!



Visst är bitterfittan rolig! ;)

Jag gillar han som spänner sig och tar foto.. Och visar det för dem i kassan. Om du minns det. Haha!

Det var svinkul iallafall.

2009-05-18 @ 23:08:37
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes, det var kuuul. :D



God natt och lycka till på proven imorgon!

2009-05-18 @ 23:19:04
Postat av: Anonym

ursäkta men jag kan verkligen inte hålla mig. du verkar vara lite smått efterbliven har jag märkt. Och nu gick du väll endå över gränsen, "det är så svenskt att tänka att man måste tänka realistiskt". vilka fördomar hahah. stackars tjej

2009-05-19 @ 20:02:22
Postat av: louizz

haha, det är ju roligt att du ANONYMA tycker så, men nu är det såhär, jag tycker som jag gör, och fördomar är de väl endå inte, jag är själv svensk och hela släkten är svensk så nej jag skulle inte kalla det fördomar utan vetenskap, eftersom jag växt upp i sverige, jag tycker så, men du gör tydligen inte! det är ju bara onödigt o kommentera att man är 'smått efterbliven' för att man tycker något :)

2009-05-19 @ 20:08:38
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad spelar det för roll om man är svensk och har svensk släkt och svenska vänner osv? man kan väll ha fördomar om svenskar för det? Alla har olika åsikter och jag tyckte att det var en fördom eftersom att det inte passar in på mig eller någon i min SVENSKA omgivning. Så nej, det är inte fakta lilla du:)

2009-05-19 @ 20:28:11
Postat av: Anonym

Men vad fjantig du är som ändrar texten nu efter att jag skrev till dig. Och nu kommer du säkerligen ta bort den här kommentaren också för du är rädd att folk ska se, eller? men gör de du:)puss påre

2009-05-19 @ 20:31:56
Postat av: louizz

Okej, en fråga, står du inte för din åsikt eftersom du är anonym, är så trött på att man inte vågar stå för vad man tycker, är de inte lite dåligt om du väl ska kommentera? annars, skit i det! precis, låt mig ha min åsikt då? :) jag drar ju inte alla över en kam precis, det beror på hur man tolkar det, på en del stämmer det & på en det stämmer det inte, så är det, så svårt va det!

2009-05-19 @ 20:32:00
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: louizz

Jag har tyvärr inte tagit bort någon kommentar!

Klart jag ändrar eftersom jag vill inte att folk det vill säga du, att jag kopierar mina texter, där fick du en förklaring till varför jag tog den! puss på dig själv gumman

2009-05-19 @ 20:34:15
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: louizz

alltså skrev jag en förklaring under texten, som man såklart ska göra från början! :) Everybody make mistakes, men man trackar inte ner på någon, hoppas du lär dig de!

2009-05-19 @ 20:38:32
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart tog kommentaren vägen där jag sa att du snott hela texten rakt av från Natacha Peyres blogg då? Jag ser den iallafall inte nu. Gör du det eller? Och det var dessutom efter jag skrivit det som du började ändra i din egen text och förklara dig att du inte skrivit allt själv m.m.

Tyvärr så förstår jag inte din förklaring. Men det spelar inte så mycket roll, för jag bryr mig egentligen inte så mycket. Jag står helt och hållet för vad jag säger. Jag kommenterar anonymt endast för jag inte orkar med några personliga konflikter och tjafs. Så egentligen skulle jag ju inte kommenterat alls, men som sagt så kunde jag verkligen inte låta bli. Och då valde jag det anonyma alternativet vilket jag tycker var det smartaste valet i min situation.

2009-05-19 @ 20:48:47
Postat av: louizz

Jag vet inte, jag läste den i alla fall och då kom jag på att jag var tvungen att skriva att det inte var min text eftersom det är klart att man måste! Förstår du nu,eller ska jag ta det tydligare? Okej du verkar inte så smart du heller, så kom inte och snacka skit. + att jag känner antagligen inte dig & du känner inte mig. så varför skulle det då bli personliga konflikter pga en onödig kommentar ifrån dig? Och nej, det smartaste valet är att inte kommentera alls ifrån första början om man inte kan stå för vem man är, och eftersom att du påstår att du inte bryr dig behövde du inte kommentera, men man ser klart och tydligt att du inte kunde hålla dig borta ifrån att kommentera. Så det var nog inte det smartaste av dig, det var att skita i det, om du inte gillar mig eller min blogg, Skit i den fullständigt som du säger att du 'egentligen' gör! Du behöver inte svara, för jag orkar inte ha en diskussions debatt som ska hålla på i evigheter. :)

så om det är något, ta det in person!

2009-05-19 @ 20:56:41
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej. du vet inget om mig så kom inte & säg vad som är smartaste valet. Nu kände jag för att kommentera och speciellt nu i efterhand så vet jag att det var bäst att ta det anonymt. Jag har ju iallfall fått det jag ville säga sagt, och det var det som var huvudsaken från början. Inte fan var det att jag skulle göra mig märkvärdig och skriva vem jag var och göra det här till någon grej. Jag ville bara säga min åsikt och jag skiter i om du ville höra den eller inte. okej? så kom inte och säg nåt mer nu för jag orkar jag inte diskutera något sånt här onödigt skit med dig:) hoppas du förstår! puss

2009-05-19 @ 21:20:54
Postat av: Anonym

hahaha palla anonym :D haha. GROW UP!!!! mycket att tjafsa om?

2009-05-21 @ 01:53:52
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0