Marieberg

efter skolan drog jag, em & lou till marieberg, men först hämtade jag upp mina skor i stan, jag är helt förälskad! gick runt i några timmar på marieberg, satt på Expresso House & tog oss en varsin latte, mmh så gott det är där, satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Härligt, love ma gaals. Fick med mig skor, en zebra-bikini, och en super snygg väst som jag velat haft ett tag. fanns inte så mycket annars tycker jag, så tråkigt att köpa kläder här, för hela örebro kommer med samma, och jag gillar o va lite annorlunda så då får man trixa lite ;) iaf så har louise o emmelie fått dragit mig ifrån alla skor jag hittat idag, jag vet inte vad det är med mig & skor.... jag vet åtminstone 4 par till som jag vill ha, hittade en skit bra skoaffär inne på marieberg, men måste tvinga mig själv att inte köpa fler par nu, haha! nu ska jag sätta på det nya One tree hill avsnittet, det är så braaa !
pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0