i'm home

äääntligen! har längat hem hela dagen, shit vilken seg dag... hade håltimma,satt i skolan från 9 till kl 1 och inte gjorde ett skit, var tvungen att gå på sista lektionen, annars skulle jag åkt hem snabbt! Tur är det att jag har mina goa tjejer med mig i skolan, skulle aldrig klarat det annars! Hann också träffa bby, eftersom att han bara bor några meter ifrån min skola, och han var ledig idag =) nu ska jag iväg och sola, det var längesen, ikväll kommer min älskling hem till mig, vi ska äta någonstans, sugen på kinamat, eller några andra förslag? talk to ya later
puss på er

beställde min klänning ifrån Rare Fashion igår, som jag glömde att hämta ut förra gången och den skickades tillbaka : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0