I am .... yours

hemma från skolan nu. och jag har inte tid och lägga in så mkt bilder för snart ska jag iväg igen.
men vill bara säga att det var den bästa konserten jag varit på( trodde aldrig jag skulle säga att det var bättre än CB), Beyoncé är nog den mäktigaste kvinnan, she's talented and damn she know how to do it, hon är den vackraste, och mkt vackrare är hon LIVE & helt underbar var hon igår :) jag skulle kunna lägga hur mycket pengar som helst för att få se henne igen, hennes utstrålning på scen, man ser verkligen hur lycklig hon själv är på scen!! ni som inte var där, jag kan säga att ni missade så sjukt mycket!! Nä, det går inte att beskriva, obeskrivligt. Man blir också så inspirerad av henne & hennes dansare, man blir påmind om varför man ska lyckas med dansen!
shit vad lyckliga vi var där, :D ni kanske förstår vad jag vill få fram haha.. we had so much fun & tårarna rann på sista låten som var 'Halo'. måste tillägga att vi hade bästa sittplatserna! love queen B!
kisses from me, nu ska jag upp på scen och dansa!


em, vik, lou, jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0