hey ya'll

kul att folk kikar in på min blogg, såg att jag låg på topplistan på devote.se förut, jag vet inte vad som stämmer och inte, men någon tipsade mig om att jag var med där, thanks till dig som visste iaf! :)
idag har jag haft möte, pust... det var möte med dansgruppen och en som hjälper oss att fixa allt som behövs när man är en självständig grupp, eftersom vi är en 'studiecirkel' som det kallas när man startar något. =) Vi måste fixa lite flyers om oss som vi ska dela ut på marknadsafton, vi ska uppträda den 4 juni på stan, och det datumet slutar vi också för sommaren, så härligt :D efter skolan gick jag hem till bby i någon timma, och nu sitter jag här, helt sluuut! jag vet inte vad det är, men skönt väder har vi ju iaf :) hörs sen
PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: maja

fiin tröja! :)

2009-05-19 @ 21:13:51
URL: http://lundeberg.devote.se
Postat av: Anonym

thanks:)

2009-05-19 @ 22:45:53
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Elin

köpt sjalen? ursnygg :)

2009-05-21 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0