fredag & sjuk

igår uppdaterade jag inte, så tänke berätta hur min dag såg ut. engelska nationella på morgonen, engelska är ju mitt bästa ämne i skolan så det gick bra, nästan enklare än i 9an. men sista delen i hörförståelsen började hacka så vi slapp göra den, haha så det var ju skönt! efter skolan gick jag på stan medans jag väntade på att sammi skulle sluta skolan, köpte mig nytt solpuder som alltid kommer in till sommaren, har väntat, solbrillor och lite annat till entrés dansuppvisning som är nästa helg.. det är djurtema i år, och vi ska vara lejon & påfåglar med raggan. tog bussen hem till älskling sen, hade inte träffat honom på hela veckan & det kändes som år o dagar. Tog bussen till stan sen igen och hade sista träningen med raggan inför sommaren. Får se om jag går kvar i höst även om jag kanske stannar i örebro.. Sen fick jag skjuts utav vickan & hennes mamma tillbaka till bby. Underbaraste kvällen på länge <3 Och inatt kunde jag inte sova, blev sjuk under natten.. skitförkyld och ont i halsen, stel i hela kroppen! När vi vaknade satte vi på filmen Australia, den var nästan för lång men jätte bra. Vi har ätit tacos och myst hela dagen. Åkte hem sen för att vila upp mig & bli frisk, hoppas bara jag är bättre imorgon. ska lägga mig och kolla på tv nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom du inte in i stockholm?

2009-05-08 @ 23:07:45
Postat av: j

bra blogg :)

vilket solpuder köpte du? :p

2009-05-08 @ 23:30:38
Postat av: louizz

har inte fått reda på det än det tar ett tag eftersom vi sökte till 2:an, menade även OM jag stannar vi örebro!



Köpte IsaDoras solpuder!:)

2009-05-08 @ 23:34:32
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du flytta till sthlm ensam om du kmr in?

2009-05-09 @ 01:31:49
Postat av: louiz

har inte riktigt bestämt mig :)

2009-05-09 @ 12:32:01
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0