Crazy in love

Helgen har varit skön, har varit med älskling, almost all the time. Dansuppvisningarna har gått skit bra, igår var bäst .. det kommer komma bilder, och jag och sara lyckades smita in våra boys lite lätt sådär helt gratis ;D haha. men som sagt det kommer att komma bilder när jag fått alla =) igår efter sista showen så följde älskling med mig hem, vi åt lite mat och kollade på en rolig film. det var mysigt, och så vaknade jag ju upp riktigt mysigt bredvid honom också :) vi somnade ganska sent igår, och vaknade innan 11 imorse av att mamma spelade beyonce - diva med hög bas!  efter att vi kollat på tv en stund råkade båda 2 somna om igen, så nu fick han springa till bussen för att hinna med den! hihi stackare,Snart blire mat & jag ska bara ta det lugnt tror jag.. Abcd på tv sen också!


  
   

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0