changeling

har precit kollat klart på filmen Changeling med mammi, den är byggd på en sann historia, så sjukt tragiskt är den, och den var spännande genom hela filmen, rekommenderar den starkt!! och igår var jag på bio med pappa, träffar inte honom så ofta så vi bestämde oss för att gå på bio, och vi sång Änglar och Demoner, också riktigt bra men lite seg ibland eftersom det var så mycket fakta man skulle förstå.. Efter bion igår åkte jag hem till bby och hade det mysigt som alltid, vi åt pizza mitt i natten och kollade Beta house, sen somnade vi bara, vaknade inatt kl.5 och bara kände för att krama sönder honom, då gjorde jag det hihi... och idag är det 7 månader, så grattis till oss ♥ ♥ ♥


jag är så glad att jag träffade dig och uppskattar varje minut med dig, du har gett mig så mycket, vi har gett varandra så mycket, känns som att jag klarar allt med dig vid min sida & jag hoppas och tror att jag har dig vid min sida mycket längre till. månaderna bara flyger iväg & min kärlek till dig växer bara större och större för varje dag som går.
 jag älskar dig min samuel, du är världens underbaraste pojkvän, i mina ögon har du allt! <3<3<3
en bild från början av vårat förhållande & det var på nyår, hittils har mitt år varit det bästa,hur bra som helst med DIG, och jag överdriver inte med att säga att mitt liv har förändrats till det bättre på alla sätt<3

/only yours

Kommentarer
Postat av: saraQ

va gulligt louiz, happy for u! :) <3

2009-05-23 @ 11:58:54
URL: http://www.saraqandrea.blogspot.com
Postat av: i d a

awww va gulligt! hoppas de håller forevah .. föresten vart nånstans kommer han ifrån? :)

2009-05-23 @ 22:46:25
Postat av: Anonym

hope so 2 :)

han är mulatt, så han är halv svensk och halv gambian =)

2009-05-24 @ 00:51:02
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: i d a

gambian? det är min kille med :)

tummen upp för dom ;)

2009-05-24 @ 12:49:33
Postat av: Anonym

hell yeah, två tummar upp för dom ;)

2009-05-24 @ 14:09:01
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0