baby

Hello! Kom precis hem ifrån stan. älskling bjöd mig på mat ifrån saigon, så vi satt där en lång stund & hade det mysigt och pratade, efter så gick vi vidare för att köpa glass, han köpte bara en till mig för att han var tvungen att hinna med bussen till sin träning :* men så det var mysigt! :)  iaf, det blåste så sjuuukt mkt. roligaste var att samtidigt som när jag tog upp skeden med glass på och ska stoppa in de i munnen åker massa hår in i munnet, så fick jag fullt med glass på topparna -.- mysigt! tur att jag bara skulle ta tåget hem, haha! Så ät inte glass när de blåser ville jag komma fram till x'D whataver, är för trött nu, sov 5 timmar inatt, har en period när jag absolut inte kan sova på nätterna! så ska lägga mig och vila en stund innan jag rammlar ihop. puss puss, vi kanske hörs senare

tror att vi ska uppträda för hiphop house igen med fabulous på YEAH09! fick veta det igår, så vi får see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0