11 maj

Har inte skrivit något i helgen förutom igår när jag svarade på frågorna. Men jag har varit med bby hela helgen förutom i fredags och det har varit lika mysigt som alltid, saknar honom sååå redan! Så ikväll ska jag till honom och jag sover kvar där inatt. :)
 Har precis kommit hem ifrån skolan, hade bara två dans lektioner, jazz & impro/komp. Vi har delats in i grupper och ska göra vår egen lilla grej med våra egna solon som vi gjorde för nån månad sen, vi är iaf 4 st som ska vara dockor.. Vi ska visa upp det nästa måndag, så vi gjorde klart det idag! Måndagar är så sköna i skolan, slutar kl 2! Och nu är det verkligen inte länge kvar tills sommarlovet är här, för skönt känns de. yeye, nu ska jag fixa lite, måste plugga matte inför nationella på onsd. är fortfarande sjuk också. vi hörs. peace

ouuups nakenbilder på rihanna har spridits, haha det är väl inte hon överlycklig över.. det sägs att chris brown är läckan.
take a look.
http://nyheter24.se/noje/kandisar/213573-nakenbilder-pa-rihanna-har-lackt-ut


Kommentarer
Postat av: Anonym

va använder du för brunkräm/roj ? =)

2009-05-11 @ 17:03:23
Postat av: louise

använder en vanlig foundation som täcker det man vill täcka,sen använde jag ett puder för att få lite färg & sen för att matta till ansiktet lite, så inte huden ser blank ut :) Cannebo's finish puder, säljs på parfymeri L, kicks o.s.v!

2009-05-11 @ 18:47:53
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

heter den cannebo's finish puder ? tack så jätte mycke :) du är jätte snygg and keep up with dance =)

2009-05-12 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0