sthlm lördag+modevisning söndag

hello:)
har precis kommit innanför dörren, fan vad skönt rent ut sagt! haft fullt upp hela dagen, ända sen 7, plus att man stallde om klockan en timme framåt  när jag skulle upp så tidigt haha -.- iaf så har jag gått modevisning idag, skit kul har vi haft. gick för wear it & JC som sagt, sen blev vi sminkade av FACE STHLM, & P&Co stylade vårat hår.
 det som var annorlunda med den här modevisningen var att vi dansade med kläderna som vi visade, och vi har bara fått bra kritik för det vad jag hört!

stockholm igår(lördag) var skitmysigt med louise, det gick inte länge emellan våra skrattanfall! Hittade en del bra saker iaf, och jag var fett duktig måste jag säga, stolt över mig själv, jag tänkte faktist innan jag köpte något, förr om jag såg något snyggt gick jag direkt och handlade det! det är ju det att jag är en sån shopaholic ibland, men det har gått över lite;)
vi träffade erik innan vi åkte hem, chillade med honom en stund innan bussen kom.  vi kom hem runt 7, och då åkte jag direkt hem till bby och sov där<3 nu ska jag fortsätta med mitt solo som ska visas upp imorgon ;S
peace, hoppas ni haft en lika bra helg som jag.



lou & erik, enda bilden ifrån sthlm.

Modevisningen







jag & maja


jag och julia

thimpoo

majsi, haha våra kläder ifrån wear it var inte o leka med -,-


crapy pictures!!!
JC






wear it.









Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är babe<333

2009-03-29 @ 21:23:55
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0