shu bloggen

hann inte blogga något igår, men det hände inte mkt. jag hade dans hela dagen, modernklass & sedan visade alla upp sina solon, duktiga allihop =) sen väntade jag kvar på svänghjulet på att baby skulle sluta skolan, sen gick vi hem till honom & somnade så trötta som vi var, vaknade och tog tåget till kumla, sen åt vi pizza på svängen, sen gick vi hem till mig och kollade ballar av stål, sen hade vi det mysigt som vanligt <3 Vill bara säga att jag älskar honom så himla mycket, mest av allt.
Idag dissade båda två skolan, det var så mysigt och ligga och sova tsm så ;$ men vid 3 drog jag på träning med fabulous, vi var lite sega idag men vi fick ändå lite saker gjorda. Dansens dag blir av på tullängen, om ni vill se oss, så kommer vi att dansa på risbergskas aula den 29 på dagen, och sen på kvällen i tullängen =) 
 ska hem till baby snart . pusssss


detta får inte glömmas: Lil Wayne i sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer lil wayne till sverige? var och när kan man boka biljetter

2009-03-31 @ 20:19:52
Postat av: louiz

nej till danmark tyvärr.

2009-03-31 @ 23:50:29
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Chris Brown '09 Stockholm !

2009-04-05 @ 02:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0